äventyrslysten

2014-09-24
04:26:25

Vandringsäventyr
Tänkte att ni skulle få en uppdatering i kronologisk ordning, men denna tanke blev aldrig satt i verket. Så.
Det kommer vara lite huller om buller i tidsordningen. Denna text handlar om lördagen den 13e september.
 
Vi var precis klara med att städa upp lunchen efter de nyss anländna gästerna när ett par av guiderna frågade om det var några som ville följa med ut på hajk. Jag var en av tre glada tjejer som hann knipa en plats och stack illa kvickt ut ur köket och sprang till mitt rum för att hinna packa ihop en väska och slänga på mig "anständiga" kläder för naturen vi skulle vandra omkring i.
 
 
Julie och vår guide Lenny - som påstår sig ha norskt (och ytterst lite svenskt) påbrå.
 
 
 
 
Nedstigningen efter vår korta med ack så fantastiska pack-lunch.
 
 
 
Lenny ringer på taxin hem.. Hejdå för en stund mina fantastiska berg!
 
Sarah-Jane och ja, jag, Inte en sur min när vi får komma ut på vandringsfärd!
 
 

Kommentarer:
#1: pappa

Hej Lisa, vilka underbara bilder. Det ser fantastiskt ut. Vilka härliga dagar du har - och fina minnen att ta med dig hem.
Snart är du här igen - det skall bli mysigt!
Stor kram från pappa.

2014-09-27 @ 22:13:00
#2: mamma

härlig tur ni va ute på.
idag, 1/10 skrapade jag rutorna på bilen för första gången. känns inte bra, vill ha en vacker höst minst 1 månad till. pappa har åkt till portugal för att spela golf så det är alldeles för lugnt här hemma. därav den långa kommentaren :-)
saknar dig
kram

2014-10-01 @ 19:56:22
#3: pappa

Nu är det nära - välkommen hem Lisa!
Kram pappa

2014-12-06 @ 16:38:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: