äventyrslysten

2014-08-28
23:03:48

Oväntat besök..!
I tisdags släppte de ut mig från lodgen och lät mig komma tillbaka till civilisationen. Men även denna gång är smaken av frihet kortvarig, 48h i Revelstoke innan det bär av upp igen. 
Ett tag funderade jag på om jag skulle stanna på lodgen för att slippa resvägen fran och tillbaka, men jag är mycket nöjd med mitt beslut om att ta mig där ifrån och träffa vännerna här istället. 

Under min tid på lodgen verkar det dessutom som att vi har fått fler som vill dela trädgården utanför huset!
Mamma och två baby svartbjörn satt i trädet och käkade vad det nu är för frukt som växer där. 
Vårt skjul hade också fått sig ett mindre graciöst besök av de pälsbeklädda nykomlingarna. 

De är då inte rädda för människor längre då dom rör sig oberörda precis utanför mitt hus. 

Häftigt tycker jag. Läskigt tycker andra. 

Lisa 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: