äventyrslysten

2014-07-23
07:38:45

Underbart är kort
Imorgon far jag tillbaka till Bobbie Burns för ytterligare femton dagars arbete. Och tro det eller ej så set jag faktiskt fram emot att åka dit! Ledigheten har varit kort och väldigt lugn - lite för lugn för min del. Saknar att ha folk omkring mig och saker att göra. Visst har jag en del vänner här och det finns roliga saker att göra, men de flesta jobbar och min energi har varit låg för att ta mig ut på någonting själv. Lyckligtvis blev jag medbjuden på sushi middag ikväll men Erin och några av hennes vänner. Att få umgås med såväl gamla som nya ansikten är en enorm stimulans för mig. Jag behöver inte vara den som håller låda hela tiden, jag är lika glad över att få vara med och lyssna och iaktta andra. 

Om några dagar kommer jag längta efter att få vara ledig igen, och den gången kommer det verkligen att bli kort! Fyra dagar, varav två halvdagars resande, för att vara exakt. Förhoppningvis har jag lite fler vänner i stan och kanske, kanske lite mer energi för att göra saker. 

Klockan börjar bli lagom sent och det är dags att tacka för denna tisdag. 

God natt!
Lisa. 



Kommentarer:
#1: mamma

härlig vildmarkshelg! vad fin du ser ut på bilderna, märks att du trivs o mår bra.
nu ska pappa o jag ge oss ut på äventyr. millo var här i morse o lämnade husbilen och vi har hållit på o fixat med den så mycket vi orkat i värmen, 30 grader är inte riktigt min grej.
första stoppet i morgon är hos din gamla fröken Lotta o hennes man örjan. efter fika där fortsätter vi till hallins för middag o övernattning o sedan vidare ner i småland, öland o till sist gotland. ska bli så himla mysigt.
rädd om dig skruttunge
kram

2014-07-25 @ 22:03:28
#2: Marcus

Jag o familjen åker till Spanien i 2,5v imorgon. Hörs snart! Kram M.

2014-07-31 @ 23:09:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: